Dunia baru

Projek Bebas Hutang Dengan Bisnes Spa TWB

Friday 27 April 2018


Assalamualaikum!!! Entry Kak Mie kali ni mo sembang-sembang bagaimana cara bebas hutang dengan bisnes spa The Walking Beauty (TWB). Ramai antara kita khususnya wanita berkerjaya tapi masih dibebani dengan hutang. Stress di tempat kerja, stress menguruskan rumahtangga, ditambah lagi stress hutang yang tak sudah.




Kos sara hidup semakin meningkat. Gaji naik sekali setahun, masih tidak cukup menampung kenaikan kos sara hidup masa kini. Apa lagi hendak menyelesaikan hutang. Serabut kepala fikir banyak perkara.

Bagaimana Projek Bebas Hutang TWB boleh menyelesaikan masalah hutang anda???

TWB ialah bisnes mobile Spa Shaklee yang menawarkan pendapatan dari LIMA penjuru. Perniagaan Spa tanpa kedai sesuai untuk semua wanita sama ada masih belajar, sedang mencari-cari pekerjaan, sedang bekerja, suri rumah, wanita yang ingin membantu suami mencari duit sampingan, ibu tunggal dan semua wanita di luar sana.

Ahli-ahli TWB mempunyai support group yang hebat dan mempunyai ahli-ahli yang mahir dan tidak lokek berkongsi ilmu. Bukan sahaja ilmu dari segi perkhidmatan spa, malah ahli TWB juga mempunyai pengetahuan tentang nutrisi hasil bimbingan daripada pakar nutrisi Shaklee. 

Apa kelebihan Mobile Spa TWB??


1. Spa Wanita

Hanya wanita yang memahami keperluan wanita. Terdapat wanita yang memerlukan kerjaya untuk menambah pendapatan sekaligus Bebas dari beban hutang. Ada juga wanita juga memerlukan belaian manja melalui perkhidmatan spa tanpa perlu keluar rumah meninggalkan anak-anak, menghadapi kesesakan lalu lintas, jimat masa dan tenaga. Perkhidmatan spa sampai ke rumah. 2 IN 

Memahami keperluan ini Master Ainul Shahrazad mengilhamkan Projek The Walking Beauty. Spa Wanita untuk wanita. Wanita yang 

Wanita, kecantikan dan kejelitaan adalah sangat sinonim. Menjadi wanita cantik merupakan satu kemestian bagi seorang wanita. Ingat!!! Ini bukan pilihan. SEMUA WANITA MAHU KELIHATAN CANTIK!!!

Sesibuk macam manapun melaksanakan tugasan dan tanggungjawab, insan bernama wanita ini tentunya ingin dibelai dan dimanjakan. Namun gaya hidup kini yang sentiasa sibuk sehingga wanita sanggup melupakan hasrat tersebut. 

Dengan adanya perkhidmatan mobile spa TWB dapat memenuhi keperluan ramai wanita yang sibuk dan mempunyai kekangan masa untuk memanjakan diri. Hanya di rumah sambil melayan kerenah anak-anak, para wanita boleh menikmati belaian manja daripada beautician TWB.

2. Spa Natural

Mobile Spa TWB atau Spa Shaklee menggunakan sumber semula jadi. Setiap produk yang digunakan telah melalui ratusan bahkan ribuan kajian klinikal untuk menjamin kualitinya. 

Selain itu, penggunaan produk ini merawat kecantikan luar dan dalam.

Produk Youth Scincare antara produk yang digunakan oleh ahli TWB. Youth telah menjalani 8 tahun kajian klinikal sebelum dipasarkan dan bebas daripada 1500 bahan terlarang yang digunakan dalam produk kecantikan.

3. Spa Pengantin

Berbanding kursus lain di luar sana Pakej TWB bukan sahaja murah tetapi lengkap dengan 5 kursus spa.

🌸 Facial and Treatment
🌸 Spa tangan dan kaki
🌸 Sauna Herba
🌸 Scrub badan
🌸 Mandian Aura

Tambah satu bonus

🌸 bagaimana membuat home spa sendiri

Dengan pakej lengkap ini ahli TWB boleh menawarkan perkhidmatan pakej pengantin. Pengantin yang berdarah sweet and sour tu tidak perlu keluar rumah untuk mendapatkan perkhidmatan spa. Anda hanya perlu menghubungi ahli TWB di seluruh Malaysia. Dan mereka akan sentiasa sedia memberi perkhidmatan terbaik untuk anda.

4. Pendapatan 5 Penjuru

Ahli TWB akan dapat menikmati pendapatan bukan hanya melalui perkhidmatan spa, malah setiap ahli berpeluang menjana pendapatan dari empat penjuru yang lain.

Antara hasil kejayaan ahli TWB









Sertai kami segera untuk bersama menjana pendapatan anda.

Sila hubungi / wassap 019.852.1745 untuk sebarang pertanyaan lanjut.










No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © Umi Maisarah | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif