Dunia baru

Modal Minima Buka Spa

Wednesday 18 April 2018


Naluri wanita yang sentiasa ingin kelihatan cantik, namun kekangan masa dan tuntutan kerja menyebabkan ramai kaum wanita memendam perasaan atau hasrat untuk memanjakan diri di pusat spa. Tanggungjawab sebagai wanita berkerja, isteri dan ibu menyebabkan ramai wanita hanya menyimpan hasrat dan memasang impian ke kedai spa kerana kesuntukan masa. Memanjakan diri di kedai spa merupakan terapi terbaik bagi wanita.


Suri rumah juga ingin memanjakan diri setelah penat seharian menjalan rutin harian menguruskan rumahtangga. Namun begitu, masalah penjagaan anak membantutkan hasrat memberi penghargaan atau hadiah kepada diri sendiri.

Perkhidmatan Spa Bergerak yang juga dikenali sebagai Mobil spa telah menjadi fenomena masa kini. Terlalu banyak pilihan untuk anda memulakan perkhidmatan Spa Bergerak dengan modal yang paling minima. Namun begitu anda hendaklah berhati-hati semasa membuat pilihan agar tidak membuat keputusan yang silap. Pastikan THE WALKING BEAUTY (TWB) menjadi pilihan anda.

APA ITU THE WALKING BEAUTY?

The Walking Beauty adalah perkhidmatan SPA BERGERAK SHAKLEE yang diasaskan oleh Master Ainul Shahrazad dan Master Mohd Dzuha pada tahun 2015. Perniagaan spa tanpa kedai yang memerlukan modal yang sangat minima tetapi ilmu yang sangat berharga serta kualiti perkhidmatan setanding dengan kedai spa.


Perkhidmatan seperti inilah yang amat diperlukan bukan sahaja oleh golongan wanita bekerja tetapi suri rumah juga amat memerlukan perkhidmatan spa Bergerak sampai ke pejabat atau kediaman masing-masing.


KELEBIHAN SPA BERGERAK

- Sesuai untuk wanita yang masih tercari-cari kerja yang fleksibel, mudah dan santai tetapi dapat membantu menambah pendapatan keluarga.

- Memerlukan modal yang sangat minima dengan ilmu spa yang amat berharga serta menggunakan produk spa yang berkualiti.

- Tiada risiko kerugian. Ilmu ini berguna untuk diri sendiri dan keluarga di samping dijadikan sumber pendapatan sampingan.

-  Tidak memerlukan modal sewa kedai dan membuat renovation. Menggunakan bahan sedia ada.

- Bimbingan berterusan melalui support group daripada otai-otai spa yang tidak lokek ilmu memberi tips serta panduan yang amat berguna.

- Selain mendapat ilmu spa, beautician TWB juga dibekalkan dengan ilmu nutrisi sesuai dengan tag line TWB " BEAUTY WITH BRAIN". Bukan setakat cantik dalaman, luaran serta berilmu.

- Selain itu, anda juga akan dibimbing menjana pendapatan 5 penjuru. Pendapatan tidak hanya bergantung kepada spa semata-mata.

Menurut kajian Di America Syarikat, wanita yang bekerja mengikut waktu anjal lebih cenderung untuk berjaya dalam kerja. Wanita yang bekerja di samping anak-anak tanpa perlu risau keselamatan anak dalam jagaan orang lain. Anak-anak bermain dan membesar di hadapan mata. Wanita golongan ini bekerja dengan lebih gembira dan sangat menikmati masa bersama keluarga merupakan pendorong utama kejayaan mereka dalam kerjaya. Sebab itu tidak hairan ramai ahli TWB berjaya mencapai pendapatan empat sehingga 5 angka hanya dengan bekerja dari rumah.

MODAL MINIMA MOBILE SPA


Berapa modal minima untuk memulakan perkhidmatan spa Bergerak TWB? Dengan hanya RM1999 anda sudah boleh memulakan bisnes spa bergerak dengan jenama sendiri.

APA YANG SAYA AKAN DAPAT DENGAN RM1999

Dengan Bayaran RM1,999, apa yg u akan dapat??

1) Produk Spa:
- Youth Complex Set
- Alfalfa
- ESP
- Vitamin C
- Ostematrix

2) Sijil Penyertaan

3) Trial Kit Spa
- Head band
- Sponge muka
- Berus masker

4) Perlatan Spa
- Mangkuk Facial
- Beg Mobile Spa
- Facial Steamer
- Ion Massage

5) Hardcopy Modules

BEAUTICIAN SPA BERGERAK DIPERLUKAN

Kami mencari orang yangbperlu di bantu

- Bagi anda yang masih tercari-cari kerjaya.
- Sudah 5 tahun tamat belajar di institusi pengajian tinggi
- Baru habis SPM / STPM
- Fresh graduan

Bina kerjaya anda bersama Project The Walking Beauty. Tidak kira anda seorang isteri, anak, seorang ibu, pekerja, mahupun usahawan, Masa depan anda ditentukan oleh siapa anda sekarang.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi 019.852.1745

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © Umi Maisarah | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif