Dunia baru

Omega Guard Keperluan Insan Tersayang

Wednesday 25 April 2018

Omega Guard??? Bunyi macam security jak... Hehehheh sebab tu ada nama Pak Guard disitu. Cuba bayangkan rumah kita ada security Guard. Hebat tak hebat??? Mesti hebat kan.. Ni Kak Mie nak cerita... Kakak memang ada upah security Guard dalam family akak. Dah nama sayangkan keluarga mesti sediakan security kan. Murah je upahnya...Hehehheh akak hire Omega Guard Shaklee untuk lindungi insan tersayang. Ni salah satu usaha Kak Mie untuk insan tersayang. Apapun pelindung sebenar adalah Allah SWT.

Antara pelbagai lemak yang ada di dunia...hahaha bukan main propa Kak Mie nak cerita... Ada satu lemak penting yang kita tidak boleh kurangkan iaitu asid lemak penting Omega-3. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh kita tau.. Ehhhhh lemakkkkkk....

Nak tahu macam mana security Kak Mie kerja?

Security untuk Keramat Hidupku my only lovely mother 💗💗💗. Mak Kak Mie ada darah tinggi tau. Jadi akak upah lah Omega Guard ni jaga mak.

Security untuk anak tercinta. Omega memang sentiasa ada dalam simpanan. Anak batuk memang bagi omega. Omega juga berfungsi merawat keradangan. Dua hari lepas baby Ammar sakit mata sebab masuk air sabun masa mandi. Esoknya mata da mula merah. Akak bagi setengah biji omega ke dalam susu. Alhamdulillah hari ni mata Ammar tidak merah lagi.

Omega Guard juga jadi security kami suami isteri. Sebelum ni bacaan kolestrol akak ialah 7.8 tau. Bulan Mac 2018 baru-baru ni akak buat pemeriksaan kesihatan. Alhamdulillah bacaan kolestrol dalam darah 5.4. Masih perlu dikurangkan sehingga di bawah 5.2. Insya Allah bila konsistens bacaan kolestrol akak bertambah baik. Aminnn... Nanti bila buat pemeriksaan lagi akak update ye...

Ok nak kenal dengan security keluarga akak???



No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © Umi Maisarah | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif